لطفا فیلم چگونه زمان را درست مدیریت کنیم در آپارات https://www.aparat.com/v/hUFqW مشاهده فرمایید.
این کارگاه آموزشی در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ در مجتمع فنی علوی و به همت
کانون مدیریت و مهندسی ایران در محل کانون برای بیش از صدها تن از مدیران
برتر کشور برگزار گردید .
لطفا مقاله کارگاه تخصصی جانشین پروری راهکار هزاره سوم برای مدیران فردا را مطالعه فرمایید.
سرفصل های کارگاه رفتارسازمانی برای مدیران غیرمنابع انسانی
• تعریف رهبر و مدیر و سرپرست
• انگیزش و کاربرد ان در رفتار سازمانی
• تئوریهای مدیریت و رهبری و سیر مراحل آن
• نقش و جایگاه مدیران و سرپرستان در سازمان ها
• وظایف تخصصی رهبری و مدیریت و سرپرستان در سازمان ها و شرکتها
• مهارتهای استراتژیک مورد نیاز مدیران و سرپرستان برای ارائه سازمان ها و شرکتها
• برنامه ریزی و کنترل جهت مدیریت مؤثر در شرکتها و آموزش و بهبود و توسعه منابع انسانی
• سازماندهی فعالیتهای عمومی و تخصصی و نظریه های موجود در زمینه مدیریت و سرپرستی
• تکنیکهای پیشرفته هدایت و رهبری سرمایه های انسانی و مشکلات سازمانی و راههای عبور از بحران
لطفا مقاله کارگاه اموزش شیوه های نوین مدیریت سبز را مطالعه فرمایید.
مدرس این کارگاه اموزشی:
دکتر مازیارمیر محقق و نویسنده بیش از صدها مقاله تخصصی در زمینه مدیریت و رفتار سازمانی
منابع علمی مورد استفاده در این کار گاه اموزشی
– رابینز، استیفن پی. مبانی رفتار سازمانی، ترجمه علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، دفتر پژوهش های فرهنگی،
تهران(۱۳۷۸ .(
– عباسی، محمدرضا. مدیریت رفتار سازمانی، انتشارات مرکز آموزش عالی بازرگانی تهران(۱۳۸۴ .(
– خورشیدی، عباس. مدیریت و رهبری آموزشی، انتشارات یسطرون، تهران(۱۳۸۲ .(
– الوانی، سید مهدی. مدیریت عمومی، نشر نی، تهران(۱۳۷۴ .(
– هرسی، پال و بلانچارد. کنث. مدیریت رفتار سازمانی: کاربرد منابع انسانی، مترجم: علی علاقه بنـد، انتشـارات
امیرکبیر. تهران: ۱۳۶۷
– See M. Hammer and J. Champy, Reengineering the Corporation: A Manifesto for
Business Revolution (New York: Harper Business,١٩٩٣); and J. Champy,
.Reengineering Management (New York: Harper Business,١٩٩۵)
– F. Kluckhohn and F. L. Strodtbeck, Variations in Value Orientations (Evanston,
.IL:Row, Peterson, ١٩۶١)
– M. R. Barrick and M. K. Mount, The Big Five Personality Dimensions and Job
.Performance: A Meta Analysis, Personel Psychology ۴۴ (١٩٩١)
– P.F. Drucker, The Practice of Management (New York: Harper & Row, ١٩۵۴)
– R. Tannenbaum, I. R. Weschler, and F. Massarik, Leadership and Organization: A
.Bhavioral Science Approach (New York: McGraw- Hill, ١٩۶١)
لطفا مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM را مطالعه فرمایید.
۱.رفتار سازمانی Organizational Behavior را شرح دهید
۲.داگلاس مک گرگور چه نظریه های دارد و آیا این نظریات در تقابل هستند و یا خیر
۳.بهطور کلی اهداف رفتار سازمانی چند دسته است یک دسته را شرح دهید
۴.مهمترین عوامل ایجاد رفتار سازمانی را نام ببرید
۵.مدلهای مختلف مطالعه رفتار در سازمان را نام ببرید
۶.نقشهای مدیریتی را توضیح دهید
۷.عناصر مهم رفتار سازمانی را به اختصار شرح دهید
۸.مدلهای اصلی در رفتار سازمانی را نام ببرید و یک مورد را شرح دهید
۹۰بهبود سازمانی چند ویژگی دارد یک مورد را به اختصار بنویسید.
۱۰ برای تعالی رفتار سازمانی تمرکز باید روی چه موضوعی باشد و چرا
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر برای همکاری با تیم تخصصی دکتر مازیار میر در زمینه های مشاوره انتخاباتی و آموزش و همچنین برگزاری
کارگاه های تخصصی و سخنرانی میتوانید در ساعات اداری و از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید .
mr-bodylanguage
maziyare_mir
drmazyarmir@gmail.com
mazyarmir.com@gmail.com
درباره این سایت